пʼятниця, 5 вересня 2014 р.

1 семестр. 10 клас. Інформатика. Рівень стандарт. Календарно-тематичне планування.




10 клас
Календарно-тематичне планування з інформатики, 
І семестр,  1 година на тиждень, усього 16 годин
Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько «Інформатика 10 клас, рівень стандарту»

Зміст навчального матеріалу та види навчальної діяльності.
Год.
Дата

1.     Текстовий процесор
7
10ЮЛ
10МК
10Е
1.      
Правила техніки безпеки у кабінеті інформатики. Створення нумерованих і маркованих списків. Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 5 – 25.
Знайти відповіді на запитання ст. 23 № 1-19.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна надрукувати свою першу книгу?»
1
01.09
02.09
02.09
2.      
Вставлення зображень у текстовий документ і настроювання їхніх властивостей.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 38 – 45.
Знайти відповіді на запитання ст. 45 № 1-18.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами здійснено макетування сторінок підручника?»

1
08.09
09.09
02.09
3.      
Таблиці в текстових документах.
Практична робота №1. Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 38 – 45.
Знайти відповіді на запитання ст. 45 № 1-18.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами здійснити  покращення дизайну шкільної газети?»
1
15.09
16.09
16.09



10ЮЛ
10МК
10Е
4.      
Правила стильового оформлення документів різних типів.
1
22.0
23.09
23.09
5.      
 Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра.
Практична робота №2. Використання стилів і шаблонів документів.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 54 – 67.
Знайти відповіді на запитання ст. 65 № 1-20.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами здійснено стильове оформлення  сторінок підручника?»
1
29.09
30.09
30.09
6.      
Макроси та їх використання.
1
06.10
07.10
07.10
7.      
Настроювання середовища користувача текстового процесора. Друк документа.
Практична робота №3. Автоматичне створення змісту документа.  Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 68 – 78.
Знайти відповіді на запитання ст. 77 № 1-15.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна поставити пароль на текстовий документ?»
1
13.10
14.10
14.10

2.     Комп’ютерні презентації та публікації
12
10ЮЛ
10МК
10Е

2.1.                    Створення й показ слайдових презентацій
6



8.      
Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій.
Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 79 – 89.
Знайти відповіді на запитання ст. 88 № 1-18.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Хто перший у світі створив середовище для виготовлення електронних презентацій?»
1
20.10
21.10
21.10
9.      
Створення презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення, створення пустої презентації, а також однієї презентації на базі іншої. Відкриття презентації та збереження її в різних форматах.
Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 90 – 100.
Знайти відповіді на запитання ст. 98 № 1-21.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна презентувати  свої захоплення?»


1
03.11
04.11
04.11
10.              
Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайдах презентації.
Практична робота №4. Розробка слайдової презентації.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 101 – 110.
Знайти відповіді на запитання ст. 109 № 1-19.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Які види дизайну  можна  освоїти самостійно?»
1
10.11
11.11
11.11



10ЮЛ
10МК
10Е
11.              
Принципи стильового оформлення презентацій. Основні принципи дизайну слайдів.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 111– 121.
Знайти відповіді на запитання ст. 118 № 1-19.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна презентувати  свій фотоальбом?»
1
17.11
18.11
18.11
12.              
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Анімаційні ефекти змінення слайдів.
 Практична робота №5. Анімація в слайдових презентаціях.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 121 – 131.
Знайти відповіді на запитання ст. 128 № 1-18.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна презентувати  свої захоплення?»


1
24.11
25.11
25.11
13.              
Демонстрація і захист учнівських презентації у різних програмних середовищах. Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 131 – 152.
Знайти відповіді на запитання ст. 152 № 1-19.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна презентувати  свої захоплення?»
1
01.12
02.12
02.12

2.2.                    Основи створення комп’ютерних публікацій
2
10ЮЛ
10МК
10Е
14.              
Поняття комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 166 – 175.
Знайти відповіді на запитання ст. 175 № 1-20.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими засобами можна створити власну візитку?»
1
08.12
09.12
09.12
15.              
Особливості роботи з графічними об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій.
Практична робота №6. Створення інформаційного бюлетеня чи буклету.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 176 – 183.
Знайти відповіді на запитання ст. 175  № 1-16.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
 «Якими засобами можна створити буклет класу?»


1
15.12
16.12
16.12
16.              
Захист та презентація учнівських портфоліо. Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 176 – 183.
Знайти відповіді на запитання ст. 175  № 1-16.
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
 «Якими засобами можна створити бюлетень класу?»
1
22.12
23.12
23.12
17.              


10ЮЛ
10МК
10Е





Зміст навчального матеріалу
Год.
Дата

1.     Текстовий процесор
7

1.      
Створення нумерованих і маркованих списків. Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів.
1

2.      
Вставлення зображень у текстовий документ і настроювання їхніх властивостей.
1

3.      
Таблиці в текстових документах.
Практична робота №1. Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах.
1

4.      
Правила стильового оформлення документів різних типів.
1

5.      
 Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра.
Практична робота №2. Використання стилів і шаблонів документів.
1

6.      
Макроси та їх використання.
1

7.      
Настроювання середовища користувача текстового процесора. Друк документа.
Практична робота №3. Автоматичне створення змісту документа.
1


2.     Комп’ютерні презентації та публікації (12 год.)
12


2.1.                    Створення й показ слайдових презентацій (6 год.)
6

8.      
Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій.
1

9.      
Створення презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення, створення пустої презентації, а також однієї презентації на базі іншої. Відкриття презентації та збереження її в різних форматах.
1

10.              
Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайдах презентації.
Практична робота №4. Розробка слайдової презентації.
1

11.              
Принципи стильового оформлення презентацій. Основні принципи дизайну слайдів.
1

12.              
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Анімаційні ефекти змінення слайдів.
 Практична робота №5. Анімація в слайдових презентаціях.
1

13.              
Демонстрація презентації у різних програмних середовищах.
1


2.2.                    Основи створення комп’ютерних публікацій
2

14.              
Поняття комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації.
1

15.              
Особливості роботи з графічними об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій.
Практична робота №6. Створення інформаційного бюлетеня чи буклету.
1

ІІ семестр

2.3.                    Опрацювання мультимедійних даних
5

16.              
Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо- та відеофайлів. Мультимедійні програвачі. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів.
1

17.              
Додавання відеокліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації.
1

18.              
Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних. Захоплення аудіо та відео, створення кліпів.
1

19.              
Настроювання часових параметрів аудіо- та відеоряду.
1

20.              
Додавання до відеокліпу відеоефектів та настроювання переходів між його фрагментами.
Практична робота №7. Створення відеокліпу.
1


3.     Служби Інтернету
8


3.1.                    Електронна пошта
4

21.              
Принципи функціонування електрон­ної пошти. Огляд програм для роботи з електронною поштою.
1

22.              
 Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс: реєстрація поштової скриньки, надсилання, отримання й перенаправ­лення повідомлень, навігація папками, видалення повідомлень, вкладання файлів.
Практична робота №8. Електронне листування через веб-інтерфейс.
1

23.              
Робота з поштовим клієнтом: керування обліковими записами, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, використання шаблонів повідомлень, розміщення повідомлень у папках, видалення повідомлень. Перегляд атрибутів повідомлень, вкладання файлів, використання адресної книги, списків розсилки, довідкової системи. Створення власних шаблонів листів.
1

24.              
Етикет електронного листування.
Практична робота №9. Електронне листування за допомогою поштового клієнта.
1


3.2.                    Комунікації за допомогою Інтернету
4

25.              
Поняття миттєвого повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями: принципи функціонування служби, огляд популярних програм.
1

26.              
Робота в службах обміну миттєвими повідомленнями.
Практична робота №10 Обмін миттєвими повідомленнями
1

27.              
Поняття форуму. Реєстрація на форумі та участь в обговореннях.
1

28.              
Спілкування в чатах. Етикет інтерактивного спілкування.
Практична робота № 11. Спілкування на форумах та в чатах.
1


4.     Програмні засоби навчального призначення
4


4.1.                    Програмні засоби навчання профільного предмету


29.              
Використання електронних посібників, навчальних програм та мультимедійних курсів з профільного предмету.
Практична робота № 12. Робота з навчальними програмними засобами з профільних предметів
1

30.              
4.2.                    Навчання в Інтернеті
Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання.
1

31.              
4.3.                    Програмні засоби навчання іноземних мов
Електронні словники й програми-перекладачі. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов.
1

32.              
Підсумковий урок
1


Зміст навчального матеріалу
Год.
Дата

1.     Текстовий процесор
7

1.      
Створення нумерованих і маркованих списків. Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів.
1

2.      
Вставлення зображень у текстовий документ і настроювання їхніх властивостей.
1

3.      
Таблиці в текстових документах.
Практична робота №1. Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах.
1

4.      
Правила стильового оформлення документів різних типів.
1

5.      
 Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра.
Практична робота №2. Використання стилів і шаблонів документів.
1

6.      
Макроси та їх використання.
1

7.      
Настроювання середовища користувача текстового процесора. Друк документа.
Практична робота №3. Автоматичне створення змісту документа.
1


2.     Комп’ютерні презентації та публікації (12 год.)
12


2.1.                    Створення й показ слайдових презентацій (6 год.)
6

8.      
Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій.
1

9.      
Створення презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення, створення пустої презентації, а також однієї презентації на базі іншої. Відкриття презентації та збереження її в різних форматах.
1

10.              
Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайдах презентації.
Практична робота №4. Розробка слайдової презентації.
1

11.              
Принципи стильового оформлення презентацій. Основні принципи дизайну слайдів.
1

12.              
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Анімаційні ефекти змінення слайдів.
 Практична робота №5. Анімація в слайдових презентаціях.
1

13.              
Демонстрація презентації у різних програмних середовищах.
1


2.2.                    Основи створення комп’ютерних публікацій
2

14.              
Поняття комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації.
1

15.              
Особливості роботи з графічними об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій.
Практична робота №6. Створення інформаційного бюлетеня чи буклету.
1

ІІ семестр

2.3.                    Опрацювання мультимедійних даних
5

16.              
Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо- та відеофайлів. Мультимедійні програвачі. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів.
1

17.              
Додавання відеокліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації.
1

18.              
Програмне забезпечення для опрацювання мультимедійних даних. Захоплення аудіо та відео, створення кліпів.
1

19.              
Настроювання часових параметрів аудіо- та відеоряду.
1

20.              
Додавання до відеокліпу відеоефектів та настроювання переходів між його фрагментами.
Практична робота №7. Створення відеокліпу.
1


3.     Служби Інтернету
8


3.1.                    Електронна пошта
4

21.              
Принципи функціонування електрон­ної пошти. Огляд програм для роботи з електронною поштою.
1

22.              
 Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс: реєстрація поштової скриньки, надсилання, отримання й перенаправ­лення повідомлень, навігація папками, видалення повідомлень, вкладання файлів.
Практична робота №8. Електронне листування через веб-інтерфейс.
1

23.              
Робота з поштовим клієнтом: керування обліковими записами, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, використання шаблонів повідомлень, розміщення повідомлень у папках, видалення повідомлень. Перегляд атрибутів повідомлень, вкладання файлів, використання адресної книги, списків розсилки, довідкової системи. Створення власних шаблонів листів.
1

24.              
Етикет електронного листування.
Практична робота №9. Електронне листування за допомогою поштового клієнта.
1


3.2.                    Комунікації за допомогою Інтернету
4

25.              
Поняття миттєвого повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями: принципи функціонування служби, огляд популярних програм.
1

26.              
Робота в службах обміну миттєвими повідомленнями.
Практична робота №10 Обмін миттєвими повідомленнями
1

27.              
Поняття форуму. Реєстрація на форумі та участь в обговореннях.
1

28.              
Спілкування в чатах. Етикет інтерактивного спілкування.
Практична робота № 11. Спілкування на форумах та в чатах.
1


4.     Програмні засоби навчального призначення
4


4.1.                    Програмні засоби навчання профільного предмету


29.              
Використання електронних посібників, навчальних програм та мультимедійних курсів з профільного предмету.
Практична робота № 12. Робота з навчальними програмними засобами з профільних предметів
1

30.              
4.2.                    Навчання в Інтернеті
Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання.
1

31.              
4.3.                    Програмні засоби навчання іноземних мов
Електронні словники й програми-перекладачі. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов.
1

32.              
Підсумковий урок
1


Немає коментарів:

Дописати коментар