пʼятниця, 5 вересня 2014 р.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики

Рівні навчальних досягнень
Бали
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики
І.Початковий
1
Учень:
·         розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі;
·         знає і виконує правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютерною технікою
2
Учень:
·         розпізнає окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі та може фрагментарно відтворити знання про них
3
Учень:
·         має фрагментарні знання незначного загального обсягу (менше половини навчального матеріалу) за відсутності сформованих умінь та навичок
ІІ.Середній
4
Учень:
·         має початковий рівень знань, значну (більше половини) частину навчального матеріалу може відтворити;
·         виконує елементарне навчальне завдання із допомогою вчителя;
·         має елементарні навички роботи на комп'ютері
5
Учень:
·         має рівень знань вищий, ніж початковий;
·         може з допомогою вчителя відтворити значну частину навчального матеріалу;
·         має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання даних на комп'ютері
6
Учень:
·         пояснює основні поняття навчального матеріалу;
·         може самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу;
·         вміє за зразком виконати просте навчальне завдання;
·         має стійкі навички виконання основних дій з опрацювання даних на комп'ютері

 



Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

ІІІ.Достатній
7
Учень:
·         вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях;
·         може пояснити основні процеси, що відбуваються під час роботи інформаційної системи, та наводити власні приклади на підтвердження деяких тверджень;
·         вміє виконувати навчальні завдання передбачені програмою
8
Учень вміє:
·         аналізувати навчальний матеріал, в цілому самостійно застосовувати його на практиці;
·         контролювати власну діяльність;
·         самостійно виправляти вказані вчителем помилки;
·         самостійно визначати спосіб розв’язування навчальної задачі;
·         використовувати довідкові системи програмних засобів
9
Учень:
·         вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці;
·         вміє систематизувати і узагальнювати отримані відомості;
·         самостійно знаходить і виправляє допущені помилки;
·         може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчального завдання;
·         використовує електронні засоби для пошуку потрібних відомостей
IV.Високий

10
Знання, вміння і навички учня відповідають вимогам державної програми у повному обсязі.
Учень:
·         володіє міцними знаннями, самостійно визначає проміжні етапи власної навчальної діяльності, аналізує нові факти, явища;
·         вміє самостійно знаходити додаткові відомості та  використовує їх для реалізації поставлених перед ним навчальних завдань, судження його логічні і достатньо обґрунтовані;
·         має сформовані навички керування інформаційними системами
11
Учень:
·         володіє узагальненими знаннями з предмета;
·         вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи;
·         вміє самостійно знаходити джерела даних і відомостей та використовувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності;
·         використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях;
·         вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою;
·         має стійкі навички керування інформаційними системами
12
Учень:
·         має стійкі системні знання та творчо їх використовує у процесі продуктивної діяльності;
·         вільно опановує та використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв’язування задач;
·         має стійкі навички керування інформаційними системами в нестандартних ситуаціях


Немає коментарів:

Дописати коментар