Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з
інформатики
Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів з інформатики
|
І.Початковий
|
1
|
Учень:
·
розпізнає
окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі;
·
знає і
виконує правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютерною технікою
|
2
|
Учень:
·
розпізнає
окремі об’єкти, явища і факти предметної галузі та може фрагментарно
відтворити знання про них
|
|
3
|
Учень:
·
має
фрагментарні знання незначного загального обсягу (менше половини навчального
матеріалу) за відсутності сформованих умінь та навичок
|
|
ІІ.Середній
|
4
|
Учень:
·
має
початковий рівень знань, значну (більше половини) частину навчального
матеріалу може відтворити;
·
виконує
елементарне навчальне завдання із допомогою вчителя;
·
має елементарні
навички роботи на комп'ютері
|
5
|
Учень:
·
має
рівень знань вищий, ніж початковий;
·
може з
допомогою вчителя відтворити значну частину навчального матеріалу;
·
має
стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання даних на комп'ютері
|
|
6
|
Учень:
·
пояснює
основні поняття навчального матеріалу;
·
може
самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу;
·
вміє за
зразком виконати просте навчальне завдання;
·
має
стійкі навички виконання основних дій з опрацювання даних на комп'ютері
|
Критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів
ІІІ.Достатній
|
7
|
Учень:
·
вміє
застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях;
·
може
пояснити основні процеси, що відбуваються під час роботи інформаційної
системи, та наводити власні приклади на підтвердження деяких тверджень;
·
вміє
виконувати навчальні завдання передбачені програмою
|
8
|
Учень вміє:
·
аналізувати
навчальний матеріал, в цілому самостійно застосовувати його на практиці;
·
контролювати
власну діяльність;
·
самостійно
виправляти вказані вчителем помилки;
·
самостійно
визначати спосіб розв’язування навчальної задачі;
·
використовувати
довідкові системи програмних засобів
|
|
9
|
Учень:
·
вільно
володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці;
·
вміє
систематизувати і узагальнювати отримані відомості;
·
самостійно
знаходить і виправляє допущені помилки;
·
може
аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчального завдання;
·
використовує
електронні засоби для пошуку потрібних відомостей
|
|
IV.Високий
|
10
|
Знання, вміння і навички учня
відповідають вимогам державної програми у повному обсязі.
Учень:
·
володіє
міцними знаннями, самостійно визначає проміжні етапи власної навчальної
діяльності, аналізує нові факти, явища;
·
вміє
самостійно знаходити додаткові відомості та
використовує їх для реалізації поставлених перед ним навчальних
завдань, судження його логічні і достатньо обґрунтовані;
·
має
сформовані навички керування інформаційними системами
|
11
|
Учень:
·
володіє
узагальненими знаннями з предмета;
·
вміє
планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної
практичної роботи;
·
вміє
самостійно знаходити джерела даних і відомостей та використовувати їх
відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності;
·
використовує
набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях;
·
вміє
виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою;
·
має
стійкі навички керування інформаційними системами
|
|
12
|
Учень:
·
має
стійкі системні знання та творчо їх використовує у процесі продуктивної
діяльності;
·
вільно
опановує та використовує нові інформаційні технології для поповнення власних
знань та розв’язування задач;
·
має
стійкі навички керування інформаційними системами в нестандартних ситуаціях
|
Немає коментарів:
Дописати коментар