четвер, 4 вересня 2014 р.

1 семестр. 9 клас. Календарно-тематичне планування з інформатики

9 клас
Календарно-тематичне планування з інформатики, 9   клас
І семестр,  1 година на тиждень, усього 16 годин
І. О. Завадський, І. В. Стеценко, О. М. Левченко «Інформатика 9 клас»

Зміст навчального матеріалу
Годин
Дата
Примітка

1. Інформація. Інформаційні процеси та системи
2


1.                 
Правила техніки безпеки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію та способи її подання. Дані. Вимірювання обсягу даних. Поняття про інформаційну надлишковість повідомлень. Способи подання і кодування повідомлень, двійкове кодування. Вимірювання довжини двійкового коду. Інформаційні процеси: отримання, збирання, зберігання, пошук, обробка і передавання інформації.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 8 – 19.
На ст. 18 «Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми 
«Які є способи подання і кодування повідомлень?» 
1
01.09

2.                 
Об’єкти та їх властивості. Поняття про інформаційні системи та технології. Види інформаційних систем. Поняття про апаратне та програмне забезпечення інформаційної системи. Етапи розвитку та сфери застосування інформаційних технологій.
Поняття про інформаційну культуру та інформатичну компетентність. Інформатика як наука та галузь діяльності людини. Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 20 – 31.
На ст. 30 «Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
 «Що таке інформаційна культура та інформатична компетентність?» 
1
08.09


2. Апаратне забезпечення інформаційних систем
3


3.                 
Типова архітектура персонального комп’ютера. Класифікація та призначення апаратних засобів: пристроїв введення, виведення, зберігання та обробки інформації.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 34 – 43.
На ст. 42«Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
 «Що таке твердий софт та м’який софт на мові програмістів?» 
1
15.09

4.                 
Класифікація та основні характеристики процесорів. Принцип дії та основні характеристики найбільш поширених видів запам’ятовуючих пристроїв: дискових накопичувачів, оперативної та флеш-пам’яті. Класифікація та основні характеристики принтерів. Відеосистема комп’ютера, призначення та основні характеристики її складових: монітора, відеоадаптера та відеопам’яті. Мультимедійне обладнання. Комунікаційні пристрої.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 44 – 54.
На ст. 54 «Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
 «Як купити надійне «залізо» та «м’який софт» і що це означає на мові програмістів?» 
1
22.09

5.                 
Історія розвитку обчислювальної техніки. Покоління ЕОМ.
Правила техніки безпеки під час роботи на комп’ютері.
Практична робота № 1. Робота з клавіатурним тренажером. Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 55 – 64.
На ст. 63 «Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
 «Із чого складається  «наворочене мультимедіа»?» 
1
29.09


3. Системне програмне забезпечення
7


6.                 
Загальні відомості про системне, службове та прикладне програмне забезпечення. Класифікація, основні функції та складові операційних систем. Поняття про ядро операційної системи, інтерфейс користувача, драйвери та утиліти. Різновиди інтерфейсу користувача.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 66 – 70.
На ст. 74 «Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
 «Із чого складається «просунута» операційна система?»
1
06.10

7.                 
Поняття файлової системи, відмінності між поширеними файловими системами. Поняття файлу, каталогу. Ім’я файлу та каталогу, розширення імені файлу. Імена зовнішніх запам’ятовуючих пристроїв, шлях до файлу.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 70 – 74.
На ст. 74 «Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
 «Із чого складається «просунуте» учнівське портфоліо?»
1
13.10

8.                 
Робота з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Використання вікон, меню, елементів керування.
 Практична робота № 2. Робота з інтерфейсом користувача операційної системи.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 75 – 89.
На ст. 85 «Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
 «Із чого складається «просунута» операційна система?»
1
20.10

9.                 
Робота з об’єктами файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та видалення об’єктів. Використання ярликів. Використання буфера обміну.
 Практична робота № 3. Робота з об’єктами файлової системи.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 90 – 97.
На ст. 96 «Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
 «Які файлові менеджери найкращі з точки зору «просунутого» учня?»
1
03.11

10.            
Запуск на виконання програм. Типи файлів. Зв’язок типів файлів з програмами та з розширеннями імен файлів.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 98 – 112.
На ст. 102  і 112 «Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими способами можна захисти конфіденційну інформацію від пошкодження та викрадення?»
1
10.11

11.            
Пошук інформації на комп’ютері. Використання автономної та онлайнової довідки операційної системи.
Практична робота № 4. Пошук інформації на комп’ютері.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 113 – 125.
На ст. 124 «Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими способами можна отримати інформацію від спеціаліста?»
1
17.11

12.            
Встановлення й видалення програм. Відновлення видалених даних. Програма перевірки й очищення дисків. Дефрагментація дисків. Контрольні точки відновлення операційної системи. Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 126 – 138.
На ст. 137 «Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими способами можна удосконалити наявний ресурс ноутбуку?»
1
24.11


4. Службове програмне забезпечення
4


13.            
Поняття комп’ютерного вірусу. Історія та класифікація вірусів і троянських програм. Призначення, принцип дії та класифікація антивірусних програм.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 140 – 155.
На ст. 146 «Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими способами можна виявити  і знешкодити наявний  вірус у ноутбуці?»
1
01.12

14.            
Робота в середовищі антивірусної програми. Правила профілактики зараження комп’ютера вірусами.
Практична робота № 5. Захист комп’ютера від вірусів.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 156 – 162.
На ст. 162 «Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими способами можна збільшити ресурс пам’яті  у ноутбуці?»
1
08.12

15.            
Стискання, архівування та розархівування даних. Архіватори та операції з архівами.
Запис інформації на оптичні носії. Форматування та копіювання дисків.
Практична робота № 6. Архівування та розархівування даних.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 164 – 172.
На ст. 171 «Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими способами можна обмінятися інформацією?»
1
15.12

16.            
Збереження даних на знімних дисках та носіях.  Презентація і захист учнівських портфоліо.
Узагальнення та систематизація опорних знань учнів з теми.
Домашнє завдання: Прочитати ст. 164 – 172.
На ст. 171 «Висновки» вивчити напам’ять!
Здійснити груповий міні-проект у вигляді презентації(до 20 слайдів) з теми
«Якими способами можна досліджувати інформаційні процеси в Україні?»
1
22.12



Немає коментарів:

Дописати коментар