пʼятниця, 5 вересня 2014 р.

1 та 2 семестри. 6 клас. Інформатика. Календарне планування.












6 клас. Інформатика. Шукачі скарбів.  
(автор Корсунова О.В. – 1 година)
 клас 
Тема
Дата
Примітка
І семестр
Тема№1 Інформація та інформаційні процеси

1.        
Правила техніки безпеки при роботі на комп’ютері. Інформаційні процеси.
07.09

2.        
Поняття про інформацію та повідомлення
14.09

3.        
Оцінювання кількості інформації, поняття про інформаційну надлишковість повідомлень.
21.09

4.        
Інформаційні процеси: отримання,  збирання, зберігання, пошук, обробка і передавання інформації.
28.09

5.        
Поняття про інформаційні системи та технології. Види інформаційних систем. Поняття про апаратне та програмне забезпечення інформаційної системи.
05.10

6.        
Етапи розвитку та сфери застосування інформаційних технологій.
12.10

7.        
Поняття про інформаційну культуру. Інформатика як наука.
19.10

8.        
Повторення та узагальнення
02.11

Тема№2 Операційна система Windows

9.        
Комп’ютер – універсальна машина для опрацювання програм і даних. Початок і закінчення роботи комп’ютера
09.11

10.     
Основні пристрої комп’ютера , їх функції та взаємодія в процесі роботи комп’ютера.
16.11

11.     
Одержання довідки. Вікно. Довідкова система.
23.11

12.     
Група програм Стандартні: Калькулятор.
30.11

13.     
Група програм Стандартні: графічний редактор Paint. Побудова графічних зображень.
07.12

14.     
Група програм Стандартні: редактор Word Pad . Панель управління. Встановлення та видалення програм

14.12

15.     
Повторення та узагальнення

21.12

ІІ семестр
Тема№3 Моделювання. Мова програмування Скретч

16.     
Інформаційне моделювання


17.     
Критерії моделювання


18.     
Бази даних. Розробка інформаційних моделей.


19.     
Робота зі звуком в програмі Скретч


20.     
Текстовий редактор. Робота з текстом.


21.     
Основні етапи розробки проекта


22.     
Спрайти та їх рух 


23.     
Повторення та узагальнення


Тема№4   Розробка міні-проектів у середовищі Скретч

24.     
Створення простого графічного редактора  художник


25.     
Розробка простої гри «Теніс»


26.     
Розробка інтерактивної історії «Лисиця та ворона»


27.     
Робота над індивідуальними  проектом 


28.     
Перегляд та обговорення  проектів


29.     
Робота над колективним  проектом «Рукавичка» . Казка «Рукавичка»


30.     
Парні проекти


31.     
Перегляд та обговорення  проектів


32.     
Повторення та узагальнення


33.     
Резерв часу


Нотатки до календарного планування
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар