6 клас. Інформатика. Шукачі скарбів.
(автор Корсунова О.В. – 1 година)
клас
№
|
Тема
|
Дата
|
Примітка
|
І семестр
Тема№1 Інформація та інформаційні процеси
|
|
||
1.
|
Правила техніки безпеки при роботі на комп’ютері.
Інформаційні процеси.
|
07.09
|
|
2.
|
Поняття про інформацію та повідомлення
|
14.09
|
|
3.
|
Оцінювання кількості інформації, поняття про
інформаційну надлишковість повідомлень.
|
21.09
|
|
4.
|
Інформаційні процеси: отримання, збирання, зберігання, пошук, обробка і
передавання інформації.
|
28.09
|
|
5.
|
Поняття про інформаційні системи та технології. Види
інформаційних систем. Поняття про апаратне та
програмне забезпечення інформаційної системи.
|
05.10
|
|
6.
|
Етапи розвитку та сфери застосування інформаційних
технологій.
|
12.10
|
|
7.
|
Поняття про інформаційну культуру. Інформатика як
наука.
|
19.10
|
|
8.
|
Повторення
та узагальнення
|
02.11
|
|
Тема№2 Операційна система Windows
|
|
||
9.
|
Комп’ютер – універсальна машина для опрацювання програм
і даних. Початок і закінчення роботи комп’ютера
|
09.11
|
|
10.
|
Основні пристрої комп’ютера , їх функції та взаємодія в
процесі роботи комп’ютера.
|
16.11
|
|
11.
|
Одержання довідки. Вікно. Довідкова система.
|
23.11
|
|
12.
|
Група програм Стандартні: Калькулятор.
|
30.11
|
|
13.
|
Група програм Стандартні: графічний редактор Paint.
Побудова графічних зображень.
|
07.12
|
|
14.
|
Група програм Стандартні: редактор Word Pad . Панель
управління. Встановлення та видалення програм
|
14.12
|
|
15.
|
Повторення
та узагальнення
|
21.12
|
|
ІІ семестр
Тема№3
Моделювання. Мова
програмування Скретч
|
|
||
16.
|
Інформаційне моделювання
|
|
|
17.
|
Критерії моделювання
|
|
|
18.
|
Бази даних. Розробка інформаційних моделей.
|
|
|
19.
|
Робота зі звуком в програмі Скретч
|
|
|
20.
|
Текстовий редактор. Робота з текстом.
|
|
|
21.
|
Основні етапи розробки проекта
|
|
|
22.
|
Спрайти та їх рух
|
|
|
23.
|
Повторення
та узагальнення
|
|
|
Тема№4 Розробка
міні-проектів у середовищі Скретч
|
|
||
24.
|
Створення простого графічного редактора художник
|
|
|
25.
|
Розробка простої гри «Теніс»
|
|
|
26.
|
Розробка інтерактивної історії «Лисиця та ворона»
|
|
|
27.
|
Робота над індивідуальними проектом
|
|
|
28.
|
Перегляд та обговорення
проектів
|
|
|
29.
|
Робота над колективним
проектом «Рукавичка» . Казка «Рукавичка»
|
|
|
30.
|
Парні проекти
|
|
|
31.
|
Перегляд та обговорення
проектів
|
|
|
32.
|
Повторення
та узагальнення
|
|
|
33.
|
Резерв
часу
|
|
|
Нотатки до календарного планування
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар